www.FiatRacingTeam.gr


Το πρώτο Ελληνικό Forum για κατόχους Fiat όπου ασχολούνται με ερασιτεχνικούς αγώνες αλλά και για κατόχους Fiat στο ελληνικό πρωτάθλημα.

www.FiatRacingTeam.gr

Αν χρειαστείτε βοήθεια παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας.
Tηλέφωνο επικοινωνίας: 6938000361


E-mail - msn: verone2006@msn.com

www.FiatRacingTeam.gr

Το πρώτο Ελληνικό Forum για κατόχους Fiat όπου ασχολούνται με ερασιτεχνικούς αγώνες αλλά και για κατόχους Fiat στο ελληνικό πρωτάθλημα.
 
HomeFiatRacingTeamΦόρουμΗμερολόγιοΣυχνές ΕρωτήσειςΑναζήτησηΣύνδεσηΕγγραφή
Να φοράς πάντα την ζώνη σου στο αυτοκίνητο και το κράνος σου στο μηχανάκι σώζουν ζωές μην το ξεχνάς!!!

Μοιραστείτε | 
 

 NISSAN 100NX GTR

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Πήγαινε κάτω 
ΣυγγραφέαςΜήνυμα
????????
Επισκέπτης



ΔημοσίευσηΘέμα: NISSAN 100NX GTR   Δευ 23 Μαρ - 19:14

ΓΕΙΑ ΣΑΣ.

ΜΕ ΛΕΝΕ ΑΡΓΥΡΗ ΚΑΙ ΕΧΩ ΕΝΑ 100NX GTi ΠΟΥ ΟΠΩΣ ΘΑ ΔΕΙΤΕ ΛΙΓΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΕΧΟΥΝ ΠΑΡΑΜΕΙΝΕΙ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΑ.

Ο ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΕΙΝΑΙ Ο SR20DE

ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΑ ΕΧΟΥΝ ΜΕΙΝΕΙ:

ΜΠΛΟΚ ΚΙΝΗΤΗΡΑ
ΚΥΛΙΝΔΡΟΚΕΦΑΛΗ
ΒΑΛΒΙΔΕΣ ΚΑΙ ΕΛΑΤΗΡΙΑ
ΑΝΤΛΙΑ ΛΑΔΙΟΥ
ΑΝΤΛΙΑ ΝΕΡΟΥ

ΤΟΠΟΘΕΤΗΘΗΚΑΝ:

ΣΤΡΟΦΑΛΟΣ ΑΠΟ SR20DET
ΜΠΙΕΛΕΣ Η-ΒΕΑΜ ARROW
ΚΟΥΖΙΝΕΤΑ GTiR ΤΡΙΜΕΤΑΛΙΚΑ
ΜΠΙΕΛΟΒΙΔΕΣ ΑRΡ
ΕΜΒΟΛΑ WISECO 86.5mm ΣΦΥΡΙΛΑΤΑ ΜΕ ΕΠΙΣΤΡΩΣΗ ΓΡΑΦΙΤΗ
ΦΛΑΝΤΖΑ ΚΕΦΑΛΗΣ COMETIC ΜΕΤΑΛΙΚΗ
REPROFILING ΕΚΚΕΝΤΡΟΦΟΡΩΝ ΒUBISCAMS
ΡΕΚΤΙΦΙΕ, ΜΠΑΡΕΣ ΚΛΠ ΑΛ.ΚΟΥΡΝΟΥΤΗΣ


ΨΥΞΗ:

ΑΛΟΥΜΙΝΕΝΙΟ ΨΥΓΕΙΟ ΝΕΡΟΥ CRYOMAX
ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΕΝΟΣ ΒΕΝΤΙΛΑΤΕΡ ΜΕ ΑΛΛΟ ΑΠΟ KAWASAKI ZX9R
ΘΕΡΜΟΣΤΑΤΗΣ 72,5*C
ΤΑΠΑ ΨΥΓΕΙΟΥ GREDDY 1,3Bar


ΛΙΠΑΝΣΗ:

ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΣΤΟ BY PASS ΤΗΣ ΑΝΤΛΙΑΣ ΛΑΔΙΟΥ
ΦΙΛΤΡΟ ΛΑΔΙΟΥ GREDDY
ΛΑΔΙΑ MOTUL 300V
ΒΑΛΒΟΛΙΝΕΣ VALVOLINE 80-90 LIMITED SLIP
ΑΝΤΙΤΡΙΒΙΚΟ MOTORKOTE HEAVY DUTY ΠΑΝΤΟΥ


ΕΞΑΓΩΓΗ:

ΧΕΙΡΟΠΟΙΗΤΗ ΑΝΟΞΕΙΔΩΤΗ ΠΟΛΛΑΠΛΗ ΕΞΑΓΩΓΗΣ ΜΕ ΠΡΩΤΕΥΩΝΤΕΣ Φ42 ΑΠΟ Η.Τ.Τ.S
ΤURΒΟ ΙΗΙ VF35 ΡΟΥΛΕΜΑΝΑΤΗ
ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΗ WASTEGATE
ΑΝΟΞΕΙΔΩΤΕΣ ΣΩΛΗΝΕΣ ΕΞΑΓΩΓΗΣ Φ70 ΑΠΟ ΠΑΠΑΛΙΟΥΤΑ
ΑΝΟΞΕΙΔΩΤΟ ΤΕΛΙΚΟ ΤWΙSΤΕR Φ100


ΕΙΣΑΓΩΓΗ:

ΤΕΤΡΑΠΕΤΑΛΟΥΔΗ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΑΠΟ GΤΙR
ΤHROTTLE ΡOSSITION SENSOR ΑΠΟ RΧ7FDS
ΑΝΟΞΕΙΔΩΤΕΣ ΣΩΛΗΝΕΣ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ Φ60 ΑΠΟ ΠΑΠΑΛΙΟΥΤΑ
INTERCOOLER GREDDY 50Χ30Χ6cm
ΚΟΛΑΡΑ ΣΙΛΙΚΟΝΗΣ VENAIR
ΒΟSCΗ ΑΙΣΘΗΤΗΡΑΣ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑΣ ΑΕΡΑ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ
ΣΧΑΣΤΡΑ TURBONETICS
ΚΑΤΑΡΓΗΘΗΚΕ ΤΟ ΑΙRFLΟW ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΘΗΚE ΜΕ
ΜΑΡ 3 Βar MAGNETTI MARELLI
ΦΙΛΤΡΟ ΑΕΡΟΣ SIMOTA XOANH


ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑ:

4 ΜΠΕΚ DΕΝSΟ 550cc/min
ΡΥΘΜΙΣΤΗΣ ΠΙΕΣΗΣ ΒΕΝΖΙΝΗΣ HKS ΣΤΗ ΜΠΕΚΙΕΡΑ
ΑΝΤΛΙΑ ΒΕΝΖΙΝΗΣ WALBRO 255lt/h


ΑΝΑΦΛΕΞΗ:

ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΟΥ DISTRIBUTOR ΚΑΙ
ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΤΗΣ ΑΝΑΦΛΕΞΗΣ ΣΕ ΜΟΤRΟΝΙC ΑΠΟΤΕΛΟΥΜΕΝΗ ΑΠΟ:
ΑΙΣΘΗΤΗΡΑΣ ΣΤΡΟΦΩΝ ΜΑΓΝΗΤΙΚΗΣ ΕΠΑΓΩΓΗΣ SIEMENS
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΑΝΑΦΛΕΞΗ ΒΟSCΗ
ΨΥΚΤΡΑ ΑΝΑΦΛΕΞΗΣ ΑΠΟ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΤΗ ΙΝΤΕL
ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΤΡΟΧΑΛΙΑΣ ΣΤΡΟΦΑΛΟΥ
ΓΡΑΝΑΖΙ 60-2
ΔΙΠΛΟΠΗΝΙΚΟΣ ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑΣΤΗΣ ΒΟSCΗ
ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΑ ΜΠΟΥΖΟΚΑΛΩΔΙΑ
ΜΠΟΥΖΙ ΝGΚ ΒΚR 9 ΕΙΧ ΙRΙDΙUΜ


MANAGEMENT:

ΑΓΡΑΦΟΣ ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ ΗΑLΤΕCΗ Ε6Κ
ΧΕΙΡΟΠΟΙΗΤΗ ΠΛΕΞΟΥΔΑ ΑΠΟ Ι.ΠΑΠΑΧΡΗΣΤΟΥΔΗ
ΒΟΟSΤ CΟΝΤRΟLΕR FΑSΤΕCΗ ΜΕ 2 ΠΡΟΕΠΙΛΟΓΕΣ ΚΑΙ LAUNCH CONTROL



ΜΕΤΑΔΟΣΗ:

ΒΟΛΑΝ 245cm ΑΠΟ GTiR
ΜΙΖΑ ΑΠΟ GTiR
ΔΙΣΚΟΣ 9ΦΤΕΡΟΣ ΜΕ ΣΤΕΦΑΝΙ ACT
ΠΛΑΤΟ ΕΝΙΣΧΥΜΕΝΟ ACT
5ΑΡΙ ΧΕΙΡΟΚΙΝΗΤΟ ΚΙΒΩΤΙΟ ΑΠΟ INFINITI
ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΔΙΑΦΟΡΙΚΟ ΑΠΟ INFINITI
ΗΜΙΑΞΟΝΙΑ ΑΠΟ GTiR KAI BLUEBIRD DIESEL
ΥΔΡΑΥΛΙΚΟ ΠΕΝΤΑΛ ΑΠΟ GTiR


ΟΡΓΑΝΑ:

ΠΥΡΟΜΕΤΡΟ GREDDY
TURBOΤΙΜΕR/HALL/Ο2/VOLT METER APEXi
ΠΙΕΣΗ ΛΑΔΙΟΥ AUTΟGΑUGΕ
ΠΙΕΣΗ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ AUTΟGΑUGΕ
ΠΙΕΣΗ ΒΕΝΖΙΝΗΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΟΥ ΤΥΠΟΥ
ΗΑLΤΕCΗ SΗΙFΤ LΙGΗΤ
ΗΑLΤΕCΗ BOOST LΙGΗΤ


ΑΝΑΡΤΗΣΗ:

K-SPORT KONTROL PRO COILOVER

ZANTEΣ:

4 Χ ΠΟΥΛΗΘΗΚΑΝ ΚΑΙ ΑΝΑΜΕΝΟΝΤΑΙ ΟΙ ΚΑΙΝΟΥΡΙΕΣ.


ΦΡΕΝΑ:

ΤΡΥΠΟΧΑΡΑΚΤΟΙ ΔΙΣΚΟΙ NIPPON Φ256 Χ 26 ΕΜΠΡΟΣ
ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΟΙ ΣΥΜΠΑΓΕΙΣ Φ256 Χ 18 ΠΙΣΩ
ΤΑΚΑΚΙΑ SUMITOMO


ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΕΠΙΣΕΙΣ ΝΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΘΟΥΝ:

ΒΑΣΕΙΣ ΠΟΛΥΟΥΡΕΘΑΝΗΣ ΣΕ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΣΑΖΜΑΝ ΨΑΛΙΔΙΑ ΑΝΤΙΣΤΡΕΠΤΙΚΕΣ ΚΛΠ
ΒΑΛΒΙΔΕΣ ΚΑΙ VALVETRAIN
ΑΝΤΛΙΑ ΛΑΔΙΟΥ
ΨΥΓΕΙΟ ΛΑΔΙΟΥ
ΚΑΡΤΕΡ ΑΛΟΥΜΙΝΙΟΥ
ΑΛΛΟ ΔΟΧΕΙΟ ΑΝΑΘΥΜΙΑΣΕΩΝ
ΒΙΔΕΣ ΚΕΦΑΛΗΣ
EXTERNAL WASTEGATE
ΜΠΕΚ 1000cc/min
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ MSD DIGITAL 4
ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑΣΤΗΣ ΣΕ ΚΑΘΕ ΚΥΛΙΝΔΡΟ
ΜΠΑΡΑ ΘΟΛΩΝ ΕΜΠΡΟΣ - ΠΙΣΩ
ΧΕΙΡΟΠΟΙΗΤΕΣ ΜΠΑΡΕΣ ΨΑΛΙΔΙΩΝ
ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΕΣ ΑΝΤΙΣΤΡΕΠΤΙΚΕΣ
4ΠΙΣΤΟΝΕΣ ΔΑΓΚΑΝΕΣ ΚΑΙ ΔΙΣΚΟΙ ΑΠΟ SKYLINE
ΣΩΛΗΝΑΚΙΑ ΥΨΗΛΗΣ ΠΙΕΣΗΣ












ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ:

ΧΕΙΡΟΠΟΙΗΤΟ ΠΟΛΥΕΣΤΕΡΙΚΟ ΤΑΜΠΛΟ ΜΕ ΕΠΕΝΔΥΣΗ ΑΠΟ ΔΕΡΜΑ
ΒUCKET ΚΑΘΙΣΜΑΤΑ ΜΕ ΚΑΛΥΜΑΤΑ ΑΠΟ ΔΕΡΜΑTINH
ΕΠΕΝΔΥΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΠΛΑΣΤΙΚΩΝ ΜΕ ΔΕΡΜΑΤΙΝΗ
ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΤΗΣ ΠΙΣΩ ΠΛΑΤΗΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΔΥΟ ΜΠΡΟΣΤΙΝΕΣ ΕΝΩΜΕΝΕΣ
ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΤΟΥ ΠΙΣΩ ΚΑΤΩ ΚΑΘΙΣΜΑΤΟΣ
ΤΙΜΟΝΙ ΤΥΡΕ R
ΛΕΒΙΕ ΤΑΧΥΤΗΤΩΝ ΑΛΟΥΜΙΝΙΟΥ RΑΝΙΕRΙ
ΛΕΒΙΕ ΧΕΙΡΟΦΡΕΝΟΥ CΑRΒΟΝ RΑΝΙΕRΙ
ΠΕΝΤΑΛ ΑΛΟΥΜΙΝΙΟΥ ΡΙLΟΤ
ΛΕΥΚΑ ΟΡΓΑΝΑ ΜΕ ΚΟΚΚΙΝΟ ΦΩΤΙΣΜΟ
ΠΙΣΣΑΡΙΣΜΑ ΚΑΙ ΗΧΟΜΟΝΩΣΗ ΜΕ ΒΑΤΑ 2cm


ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΕΠΙΣΕΙΣ ΝΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΘΟΥΝ:

ΔΕΡΜΑΤΙΝΑ ΚΑΛΥΜΑΤΑ ΚΑΘΙΣΜΑΤΩΝ
ΖΩΝΕΣ 4 ΣΗΜΕΙΩΝ
ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΤΗΣ ΚΟΝΣΟΛΑΣ ΑΠΟ ΑΛΟΥΜΙΝΙΟ
ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΤΟΥ ΚΑΝΤΡΑΝ ΜΕ ΟΡΓΑΝΑ ΑΠΟ ΜΟΤΟ ΚΑΙ
ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΤΩΝ ΕΞΤΡΑ ΟΡΓΑΝΩΝ ΣΤΟ ΚΑΝΤΡΑΝ


ΙCΕ

ΜΟΝΑΔΑ FELIX DVD/MPEG4 PLAYER TYPE FX 182
MIA OΘΟΝΗ KENWOOD 7"
2 ΕΝΙΣΧΥΤΕΣ ΒΟSCHMANN Z-8228 900W
2 SUBS ΒΟSCHMANN 15" 900W
4 DOORSPEAKERS BOSCHMANN 6 1/2" PR-6013 TURBO 550W 3WAY
4 TWITERS 1" BOSCHMANN 150W
ΔΥΝΑΜΟ BOSCH 120Ah
ΜΠΑΤΑΡΙΑ X-TREME BATTERY SEALED 120Ah CALCIUM


ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΕΠΙΣΕΙΣ ΝΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΘΟΥΝ:

CΑR ΡC ΜΕ
ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΤΗ ΙΝΤΕL ΡΕΝΤΙUΜ4@3,33Ghz
RΑΜ 2Gb DDR2
500Gb HARD DISK
NVIDIA GRAPHICS CARD GE9800 1Gb +TV OUT
15" TFT TOUCH SCREEN ΑΝΑΔΙΠΛΟΥΜΕΝΗ ΣΤΟ ΤΑΜΠΛΟ
FLEXIBLE WIRELESS KEYBOARD
TRACKBALL REMOTE CONTROL
BLUETOOTH
DVD+R RECORDER
NAVIGATOR
WIND ADSM INTERNET CONNECTION
TV TUNER
REAR VIEW CAMERA
FROND VIEW CAMERA
HALTECH +
FASTECH ONLINE PROGRAMMER
4 x USB 2











ΕΞΩΤΕΡΙΚΑ:

WIDE BODY KIT VEILSIDE
ΠΡΟΦΥΛΑΚΤΗΡΑΣ ΕΜΠΡΟΣ VEILSIDE ΓΙΑ MAZDA RX8
ΠΡΟΦΥΛΑΚΤΗΡΑΣ ΠΙΣΩ VEILSIDE ΓΙΑ HONDA CIVIC
ΠΛΑΙΝΑ ΜΑΣΠΙΕ VEILSIDE ΓΙΑ HONDA CIVIC
ΧΕΙΡΟΠΟΙΗΤΑ ΦΡΥΔΙΑ ΦΤΕΡΩΝ ΜΠΡΟΣ ΠΙΣΩ
ΦΟΥΣΚΩΜΑ ΠΙΣΩ ΦΤΕΡΩΝ
ΑΦΑΙΡΕΣΗ ΠΙΣΩ ΚΛΕΙΔΑΡΙΑΣ ΚΑΙ ΥΑΛΟΚΑΘΑΡΙΣΤΗΡΑ
ΑΝΟΙΓΜΑΤΑ ΣΤΟ ΚΑΠΟ ΤΥΠΟΥ SUPRA
ΑΕΡΟΤΟΜΗ ΑΠΟ SUBARU IMPREZA SDN ΜΕ 3ο STOP
ΜΕΜΒΡΑΝΕΣ ΦΥΜΕ 3M LIGHT BLACK ΣΤΑ ΠΛΑΙΝΑ ΚΑΙ
MEDIUM BLACK ΠΑΝΩ ΚΑΙ ΠΙΣΩ
ΦΥΜΕ ΠΙΣΩ ΦΑΝΑΡΙΑ







ΟΦΕΙΛΩ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΜΕ ΒΟΗΘΗΣΑΝ, ΔΟΥΛΕΨΑΝ ΚΑΙ ΠΡΟΣΕΦΕΡΑΝ, ΑΠΟ ΛΙΓΑ ΩΣ ΠΟΛΛΑ, ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΑΝ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΝ ΝΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΑΚΟΜΑ ΝΑ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΝ, ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ PROJECT ΠΟΥ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΕΦΤΑΣΕ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΒΑΘΜΟ.
Ο ΚΥΡΙΟΤΕΡΟΣ ΚΑΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΦΙΛΟΣ ΜΟΥ, Ο ΝΙΚΟΣ ΘΕΟΔΟΣΙΟΥ (H.T.T.S.), ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΞΟΔΕΨΕΙ ΑΤΕΛΕΙΩΤΕΣ ΩΡΕΣ, ΧΡΗΜΑ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΦΑΕΙ ΤΡΕΛΗ ΤΑΛΑΙΠΩΡΙΑ ΔΟΚΙΜΑΖΟΝΤΑΣ ΝΑ ΦΤΙΑΞΕΙ ΤΑ ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ ΣΤΟ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΙΚΟ ΤΟΜΕΑ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ.
ΤΟΝ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟ ΓΙΑΝΝΗ ΠΑΠΑΧΡΗΣΤΟΥΔΗ ΠΟΥ ΕΦΤΙΑΞΕ ΤΗΝ ΠΛΕΞΟΥΔΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΕΙ Ο HALTECH ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΠΟΛΛΑ.
ΤΟΥΣ ΡΑΠΤΗ ΚΑΙ ΦΩΤΟΥ, (KUMHO TIRES) ΓΙΑ ΤΑ ΖΑΝΤΟΛΑΣΤΙΧΑ ΠΟΥ ΜΟΥ ΔΩΡΙΣΑΝ, ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΟΧΗ ΤΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΠΕΡΙΟΡΙΣΤΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΕ ΑΓΩΝΕΣ.
ΤΟΝ ΓΙΩΡΓΟ ΜΑΡΑΒΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ ΤΟΥ HALTECH.

ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΩ ΤΑ ΙΔΙΑ ΚΑΙ ΧΑΡΗ ΤΟΥΣ ΚΑΝΩ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΠΑΩ ΣΤΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ, ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΟΛΥΕΣΤΕΡΑΤΖΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΒΑΦΕΑ ΠΟΥ ΑΝΕΛΑΒΑΝ ΝΑ "ΦΤΙΑΞΟΥΝ" ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΕΝΩ ΕΓΩ ΕΛΕΙΠΑ ΣΕ 3ΜΗΝΗ ΑΣΚΗΣΗ.
ΑΠΟΡΩ ΠΩΣ ΚΡΑΤΑΝΕ ΜΑΓΑΖΙΑ ΤΕΤΟΙΟΙ ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΕΣ, ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΑΛΛΑ.
ΘΕΛΩ ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΩ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ ΣΕ ΕΚΕΙΝΗ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΔΟ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΑΦΗΣΑ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΚΑΙ ΟΛΟ ΤΟ ΠΟΣΟ ΤΩΝ ΧΡΗΜΑΤΩΝ ΠΡΟΚΑΤΑΒΟΛΙΚΑ.
ΠΡΙΝ ΦΥΓΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΡΗΤΗ, ΕΒΑΛΑ ΤΟΝ ΚΟΦΤΗ ΣΤΙΣ 5500 ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΤΡΕΨΩ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΝΑ ΠΑΤΗΣΕΙ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΚΑΘΩΣ ΗΤΑΝ ΑΣΤΡΩΤΟ.
ΟΤΑΝ ΓΥΡΙΣΑ ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΩ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΑ ΟΤΙ ΤΟΥΣ 3 ΜΗΝΕΣ ΠΟΥ ΤΟ ΕΙΧΑΝ ΔΕΝ ΑΚΟΥΜΠΗΣΑΝ ΟΥΤΕ ΒΙΔΑ, ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΠΟΥ ΘΑ ΠΗΓΑΙΝΑ ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΩ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΚΟΨΑΝ ΤΙΣ ΠΡΟΦΥΛΑΚΤΗΡΕΣ ΚΑΙ ΤΡΟΧΙΣΑΝ ΤΑ ΦΤΕΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟ ΠΑΡΩ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΖΗΤΗΣΩ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΠΙΣΩ. ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΠΟΛΛΟΥΣ ΚΑΒΓΑΔΕΣ, ΦΑΣΑΡΙΕΣ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥΣ 2 ΜΗΝΕΣ ΤΟ ΠΗΡΑ ΣΕ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΔΙΑΛΥΣΗΣ. ΕΛΥΣΑ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΚΑΙ ΞΑΝΑΕΦΤΙΑΞΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΚΟΜΜΑΤΙΑ ΣΤΟΚΟΥ ΣΤΑ ΚΑΘΙΣΜΑΤΑ, ΠΟΥ ΟΤΑΝ ΒΓΗΚΑΝ, ΒΓΗΚΑΝ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΗ ΔΕΡΜΑΤΙΝΗ. ΕΨΑΞΑ ΓΙΑ ΚΟΜΜΑΤΙΑ ΠΟΥ "ΧΑΘΗΚΑΝ" ΣΤΟΥΣ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΕΡ ΚΑΙ ΤΕΛΕΙΩΣΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΑΛΛΟΥΣ ΔΥΟ ΜΗΝΕΣ!! (ΔΕΔΟΜΕΝΟΥ ΟΤΙ ΔΟΥΛΕΥΑ ΚΙΟΛΛΑΣ ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ)
ΟΤΑΝ ΛΟΙΠΩΝ ΤΕΛΕΙΩΣΑ, ΠΗΓΑ ΣΤΟΝ ΓΙΩΡΓΟ ΜΑΡΑΒΑ ΝΑ ΜΟΥ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ.
Ο ΚΟΦΤΗΣ ΒΡΕΘΗΚΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΙΣ 5800 ΚΑΙ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΛΛΟ... ΗΤΑΝ ΔΕ ΤΟΣΟ ΠΛΟΥΣΙΟ ΣΕ ΒΕΝΖΙΝΕΣ ΚΑΙ ΤΟΣΟ ΚΟΜΜΕΝΟ ΑΠΟ ADVANCE ΠΟΥ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΔΕΝ ΠΗΓΑΙΝΕ ΒΗΜΑ. Ο ΛΟΓΟΣ ΑΕΡΑ/ΒΕΝΖΙΝΗΣ ΗΤΑΝ ΣΤΟ 9 ΜΕ 9,5 ΠΡΟΣ 1. ΒΓΑΛΤΕ ΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΣΑΣ...
ΔΕ ΘΑ ΜΟΥ ΦΑΝΕΙ ΠΕΡΙΕΡΓΟ ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΜΟΥ ΠΕΙ ΟΤΙ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΕΜΦΑΝΙΣΤΙΚΕ, ΚΕΡΔΙΣΕ Η ΕΧΑΣΕ ΚΑΜΙΑ ΚΟΝΤΡΑ ΣΤΗΝ ΚΟΥΛΟΥΡΑ (ΒΕΡΟΙΑ)

ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΟΣΑ ΕΖΗΣΑ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ 3 ΧΡΟΝΙΑ ΠΡΟΣΠΑΘΩΝΤΑΣ ΝΑ ΦΤΙΑΞΩ ΕΝΑ ΑΜΑΞΙ, ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΟΥΣ ΒΑΛΩ ΟΛΟΥΣ ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΚΑΖΑΝΙ, ΚΑΤΑΛΗΓΩ ΝΑ ΛΕΩ ΟΤΙ ΟΠΟΙΟΣ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΣΗΜΕΡΑ ΜΕΤΡΗΤΑ ΚΑΙ ΠΡΟΚΑΤΑΒΟΛΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΚΟΡΟΙΔΟ.
ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΧΡΩΣΤΑΣ ΣΗΜΕΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΣΕ ΣΕΒΟΝΤΑΙ ΚΑΠΟΙΟΙ. ΚΙ ΑΝΤΕ ΤΩΡΑ ΝΑ ΞΕΧΩΡΙΣΕΙΣ, ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΧΡΩΣΤΑΣ ΚΑΙ ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΕΙΣ...
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
soundcrash
80-100 rpm
80-100 rpm



ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: NISSAN 100NX GTR   Τρι 24 Μαρ - 3:29

Αλογακια δεν ανεφερες ομως???
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
grtpuntakias
0-20 rmp
0-20 rmp



ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: NISSAN 100NX GTR   Τρι 24 Μαρ - 15:05

ωραιίο ρε φίλε και με πολύ δουλειά..μπράβο!
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
StiloDriver
0-1 rpm
0-1 rpm



ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: NISSAN 100NX GTR   Κυρ 9 Αυγ - 17:09

Αργυρη πολυ καλο το τερας ειμαι ο Παντελης να κανονησουμε να βρεθουμε καποια στιγμη φιλε
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
chiqitas
0-1 rpm
0-1 rpm



ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: NISSAN 100NX GTR   Σαβ 17 Οκτ - 15:27

φιλαρακο συγχαρητήρια για τον κοπο,την επιμονη σου,το χρημα κ το χρονο που ξόδεψες για να φτασεις το αμαξι σου στο επίπεδο που ειναι τωρα..πρεπει να ειναι πολύ πιστολι το τζαπονι..απο αλογα ποσο το υπολογιζεται?το τουρμπινι σου πολυ καλο οι ihi ειναι σκυλια μαυρα απο θεμα αντοχης κ αξιοπιστιας με πολυ καλο δουλεμα στις μεσαιες στροφες,αν δεν κανω λαθος η παροχη της ειναι μεχρι 300 αλογα κ την φορανε ολα τα subaru wrx..γιατι δεν επιλεξατε την vf-34 που εχει μεγαλυτερη παροχη?χιλια μπραβο κ παλι..για τα λαμογια τι να πεις?παντα θα υπαρχουν δυστυχώς..να εισαι καλα να το χαιρεσε κ ασπαστο..
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
 
NISSAN 100NX GTR
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Επιστροφή στην κορυφή 
Σελίδα 1 από 1
 Παρόμοια θέματα
-
» Nissan Skyline GT-R: Η ιστορία ενός θρύλου
» ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΟΛΥ την βοήθεια σας για τρακάρισμα

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτήΔεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
www.FiatRacingTeam.gr :: Fiat Racing Team Forum :: Παρουσιάσεις μελών και αυτοκινήτων-
Μετάβαση σε: