www.FiatRacingTeam.gr


Το πρώτο Ελληνικό Forum για κατόχους Fiat όπου ασχολούνται με ερασιτεχνικούς αγώνες αλλά και για κατόχους Fiat στο ελληνικό πρωτάθλημα.

www.FiatRacingTeam.gr

Αν χρειαστείτε βοήθεια παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας.
Tηλέφωνο επικοινωνίας: 6938000361


E-mail - msn: verone2006@msn.com

www.FiatRacingTeam.gr

Το πρώτο Ελληνικό Forum για κατόχους Fiat όπου ασχολούνται με ερασιτεχνικούς αγώνες αλλά και για κατόχους Fiat στο ελληνικό πρωτάθλημα.
 
HomeFiatRacingTeamΦόρουμΗμερολόγιοΣυχνές ΕρωτήσειςΑναζήτησηΣύνδεσηΕγγραφή
Να φοράς πάντα την ζώνη σου στο αυτοκίνητο και το κράνος σου στο μηχανάκι σώζουν ζωές μην το ξεχνάς!!!

Μοιραστείτε | 
 

 VERONE Fiat Stilo ABARTH 2.4 20v

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Πήγαινε κάτω 
Μετάβαση στη σελίδα : Επιστροφή  1, 2
ΣυγγραφέαςΜήνυμα
verone
Moderator
Moderator



ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: VERONE Fiat Stilo ABARTH 2.4 20v   Τρι 10 Φεβ - 22:52

Αυτές τις μέρες πήρα και τα τακάκια για τις μπροστινές δαγκανουλες χαχαχα.
Είναι της BREMBO αλλά δείτε προσεκτικά από τι αυτοκινιτο προέρχονται το λέει στο κουτί τους επίσης αυτά τα τακάκια φοράει και η Ferrari σε πολλά από τα μοντέλα της!!!
Καμπόσοι τόνοι βάρος με 400 άλογα και τους σταματάνε αυτά τα τακάκια σκεφτείτε το Stilo που θα ζυγίζει περίπου καμία 1000 ελπίζω και λιγότερα πως θα σταματάει!
Αλλά και 150€ δεν είναι λίγα!!!



Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
verone
Moderator
Moderator



ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: VERONE Fiat Stilo ABARTH 2.4 20v   Τρι 10 Φεβ - 22:54

-27,300 χωρίς το ψυγείο εμπρός!!!
1.Ταμπλο 12,700
2.Εσωτερικο σύστημα A/C δηλαδή όλο αυτό που κρύβεται πίσω από το ταμπλό. 10,300
3.Σημπιεστης A/C 4,100



Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
verone
Moderator
Moderator



ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: VERONE Fiat Stilo ABARTH 2.4 20v   Τρι 10 Φεβ - 22:55

Τελευταία φορά που αγοράζω εργοστασιακών διαστάσεων φρένα!!!

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
soundcrash
80-100 rpm
80-100 rpm



ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: VERONE Fiat Stilo ABARTH 2.4 20v   Τετ 11 Φεβ - 20:54

Τα λογια ειναι περιτα!
ενα μεγαλο μπραβο για την δουλεια και τον κοπο σου!!
καλη συνεχεια στο project σου!!!
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
verone
Moderator
Moderator



ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: VERONE Fiat Stilo ABARTH 2.4 20v   Τετ 11 Φεβ - 21:33

Το Όνειρο μου είναι να κάνω μια συμμετοχή στην Ανάβαση Ριτσωνας!
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
soundcrash
80-100 rpm
80-100 rpm



ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: VERONE Fiat Stilo ABARTH 2.4 20v   Τετ 11 Φεβ - 21:52

verone έγραψε:
Το Όνειρο μου είναι να κάνω μια συμμετοχή στην Ανάβαση Ριτσωνας!
Σου ευχομαι να το πραγματοποιησεις cheers
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
verone
Moderator
Moderator



ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: VERONE Fiat Stilo ABARTH 2.4 20v   Σαβ 13 Ιουν - 11:49

Σήμερα παρέλαβα τα νέα μου αμορτισερακια KONI SPORT ρυθμιζόμενα σε σκληρότητα και ελατήρια H&R.




Επίσης λέω να δοκιμάσω το βαρελάκι της BMC αν και ήθελα να ετοιμάσω ένα δικό μου kit που είχα σχεδιάσει παλιότερα.






Έχει επεξεργασθεί από τον/την verone στις Σαβ 13 Ιουν - 12:42, 1 φορά
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
verone
Moderator
Moderator



ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: VERONE Fiat Stilo ABARTH 2.4 20v   Σαβ 13 Ιουν - 11:51

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
verone
Moderator
Moderator



ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: VERONE Fiat Stilo ABARTH 2.4 20v   Σαβ 13 Ιουν - 12:05

Θα τα δοκιμάσω πρώτα έτσι και μετά έχω μια σκέψη για αυτό τι λέτε;




















Parts Needed:
New KoniSport front struts for your car
2 #20134 5" coil over sleeve
2 #20133 Adjustable nut lower seat from Afco
2 #23550 10"x 550# springs from Afco

http://volvospeed.com/Mods/diy_coilovers.html
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
GrigioRacer
0-20 rmp
0-20 rmp



ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: VERONE Fiat Stilo ABARTH 2.4 20v   Σαβ 13 Ιουν - 19:26

Χμμμμ...Γιατι κατεληξες σε Κονι sport kit απο τη στιγμή που έχεις απαιτήσεις για Σέρρες???Τι εννοώ,η Koni 1150 πχ για το punto δεν προβληματίζει αλλα δεν ειναι και το καλύτερο...Ερώτηση-Απορία,πόσα λεφτά έδωσες για το κιτ???Δεν θα αξιζε με 1000-1200 ευρω να φτιάξει κατι χειροποίητο απο την αρχη σε καποιον γνωστη βλ Κυρλαγκίτση μιας και τον εχεις εκει διπλα σου...Υπαρχουν και αλλοι,Αθανασιου,Aμέντολα,Μαραγκακης αλλα αυτοι ειναι Αθήνα...
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
verone
Moderator
Moderator



ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: VERONE Fiat Stilo ABARTH 2.4 20v   Κυρ 14 Ιουν - 15:09

GrigioRacer έγραψε:
Χμμμμ...Γιατι κατεληξες σε Κονι sport kit απο τη στιγμή που έχεις απαιτήσεις για Σέρρες???Τι εννοώ,η Koni 1150 πχ για το punto δεν προβληματίζει αλλα δεν ειναι και το καλύτερο...Ερώτηση-Απορία,πόσα λεφτά έδωσες για το κιτ???Δεν θα αξιζε με 1000-1200 ευρω να φτιάξει κατι χειροποίητο απο την αρχη σε καποιον γνωστη βλ Κυρλαγκίτση μιας και τον εχεις εκει διπλα σου...Υπαρχουν και αλλοι,Αθανασιου,Aμέντολα,Μαραγκακης αλλα αυτοι ειναι Αθήνα...

Ήταν δωράκι ας πούμε δεν τα πλήρωσα και έτσι είναι καλύτερα από τα μαμά.
Κυρλαγκίτση φοράει το κόκκινο Abarth που έκανα μπορώ να πω ότι στον δρόμο είναι καλό δεν το δοκίμασα σε πίστα.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
GrigioRacer
0-20 rmp
0-20 rmp



ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: VERONE Fiat Stilo ABARTH 2.4 20v   Κυρ 14 Ιουν - 23:47

verone έγραψε:
GrigioRacer έγραψε:
Χμμμμ...Γιατι κατεληξες σε Κονι sport kit απο τη στιγμή που έχεις απαιτήσεις για Σέρρες???Τι εννοώ,η Koni 1150 πχ για το punto δεν προβληματίζει αλλα δεν ειναι και το καλύτερο...Ερώτηση-Απορία,πόσα λεφτά έδωσες για το κιτ???Δεν θα αξιζε με 1000-1200 ευρω να φτιάξει κατι χειροποίητο απο την αρχη σε καποιον γνωστη βλ Κυρλαγκίτση μιας και τον εχεις εκει διπλα σου...Υπαρχουν και αλλοι,Αθανασιου,Aμέντολα,Μαραγκακης αλλα αυτοι ειναι Αθήνα...

Ήταν δωράκι ας πούμε δεν τα πλήρωσα και έτσι είναι καλύτερα από τα μαμά.
Κυρλαγκίτση φοράει το κόκκινο Abarth που έκανα μπορώ να πω ότι στον δρόμο είναι καλό δεν το δοκίμασα σε πίστα.

Tο τί φτιάχνει αυτος ο άνθρωπος δεν θελει συστάσεις....Nissan Note στις αναβάσεις...Πιστεύω τα έχεις δει...Οποτε βγάλε συμπεράσματα...Στη θέση σου εαν διέθετα 1 χιλιάρικο θα πήγαινα στον Μιχάλη μιας και εισαι απο εκει γύρω και θα άφηνα το αμαξι να το στήσουν για πιστα...Δε θα παραπονιομουν εαν στο δρόμο μου έφευγε η πέτρα απο τα νεφρά αλλα...........Ααααααλλο φρούτο.....
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
verone
Moderator
Moderator



ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: VERONE Fiat Stilo ABARTH 2.4 20v   Κυρ 14 Ιουν - 23:53

GrigioRacer έγραψε:
verone έγραψε:
GrigioRacer έγραψε:
Χμμμμ...Γιατι κατεληξες σε Κονι sport kit απο τη στιγμή που έχεις απαιτήσεις για Σέρρες???Τι εννοώ,η Koni 1150 πχ για το punto δεν προβληματίζει αλλα δεν ειναι και το καλύτερο...Ερώτηση-Απορία,πόσα λεφτά έδωσες για το κιτ???Δεν θα αξιζε με 1000-1200 ευρω να φτιάξει κατι χειροποίητο απο την αρχη σε καποιον γνωστη βλ Κυρλαγκίτση μιας και τον εχεις εκει διπλα σου...Υπαρχουν και αλλοι,Αθανασιου,Aμέντολα,Μαραγκακης αλλα αυτοι ειναι Αθήνα...

Ήταν δωράκι ας πούμε δεν τα πλήρωσα και έτσι είναι καλύτερα από τα μαμά.
Κυρλαγκίτση φοράει το κόκκινο Abarth που έκανα μπορώ να πω ότι στον δρόμο είναι καλό δεν το δοκίμασα σε πίστα.

Tο τί φτιάχνει αυτος ο άνθρωπος δεν θελει συστάσεις....Nissan Note στις αναβάσεις...Πιστεύω τα έχεις δει...Οποτε βγάλε συμπεράσματα...Στη θέση σου εαν διέθετα 1 χιλιάρικο θα πήγαινα στον Μιχάλη μιας και εισαι απο εκει γύρω και θα άφηνα το αμαξι να το στήσουν για πιστα...Δε θα παραπονιομουν εαν στο δρόμο μου έφευγε η πέτρα απο τα νεφρά αλλα...........Ααααααλλο φρούτο.....

Το γνωρίζω είχα κάνει παλιότερα θέμα στο trackdayspesial μπορείς να το δεις εδώ:

http://www.trackday-special.gr/forum/index.php?topic=927.0
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
GrigioRacer
0-20 rmp
0-20 rmp



ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: VERONE Fiat Stilo ABARTH 2.4 20v   Δευ 15 Ιουν - 8:39

Τη θυμάμαι την κουβέντα αυτή...Αυτα που γράφει πχ ο panampon που ειναι και προσωπικός μου φίλος ισχύουν 100%...Δεν ειναι τυχαία η 3η θεση που πήρε το αμαξι του στο Time Attack Patras πισω απο τη 2πλοσυμμετοχή του Χρέπα με το ΑΧ που ήταν λαμαρίνα-ρόδες-μοτερ.Εκει να δεις...Πολλές οι λιμπρες μεν αλλα έχουν αποτέλεσμα... Φτιάχνεις ΜΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ αναρτηση,και εγώ εαν ειχα ξεκαθαρες απαιτήσεις εξ'αρχης στο αμαξι θα ειχα παει κατευθείαν κυρλαγκιτση(Δουλεύει καλάμια Bilstein και ελατήρια HR κονικά συνήθως) ή πχ Αμέντολα(Leda δουλεύει απο όσο ξερω).
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
verone
Moderator
Moderator



ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: VERONE Fiat Stilo ABARTH 2.4 20v   Δευ 15 Ιουν - 21:21

Σήμερα παρέλαβα μπορώ να πω το νέο μου αυτοκίνητο!
Πως σας φαίνεται;
Βέβαια πρέπει να βρω χρόνο να βάλω και αυτά που έχω στο ράφι και μερικές ακόμα δουλίτσες.



  • Αυτές τις μέρες θα βαφτούν και οι ζαντουλες μαύρες.
  • Να τοποθετηθούν τα νέα αμορτισέρ και ελατήρια
  • Να μπουν οι μασπιεδες του ABARTH
  • Να μπει το BMC βαρελάκι κοινός
  • Αυτό είναι έκπληξη!!!







Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
GrigioRacer
0-20 rmp
0-20 rmp



ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: VERONE Fiat Stilo ABARTH 2.4 20v   Δευ 15 Ιουν - 23:46

Kαλοριζικα!!!Ωραίο το άσπρο πέρλα!Οχι οσο το grigio patrizia όμως.....Χεχε!!!Μπράβο μεσιέ verone!
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
verone
Moderator
Moderator



ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: VERONE Fiat Stilo ABARTH 2.4 20v   Δευ 15 Ιουν - 23:53

Όχι δεν είναι πέρλα.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
StiloDriver
0-1 rpm
0-1 rpm



ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: VERONE Fiat Stilo ABARTH 2.4 20v   Τετ 12 Αυγ - 22:37

θα μας το δειξεις πως ειναι τη μερα ?
πολυ καλο παντως .
περασες Μπαμπη και εσυ απο 40 κυματα ρε φιλε .
αλλα παντως εισαι εδω και παντα μαχημος .
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
verone
Moderator
Moderator



ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: VERONE Fiat Stilo ABARTH 2.4 20v   Τετ 12 Αυγ - 23:13

Πρέπει να βγάλω τώρα φωτογραφίες που έχουμε εισβάλει στα έγκατα του στρόφαλου…
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Fiat Racing Team
Admin
Admin



ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: VERONE Fiat Stilo ABARTH 2.4 20v   Πεμ 24 Σεπ - 20:41


_________________________________________________


www.FormulaSaloon.gr
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Fiat Racing Team
Admin
Admin



ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: VERONE Fiat Stilo ABARTH 2.4 20v   Τετ 14 Οκτ - 21:06

Μετά από το γενικό rebuild επέλεξα πιστεύω τα κορυφαία κατά την γνώμη μου υγρά για τον κινητήρα.

Λάδια κινητήρα:



Dominator® Synthetic 15W-50 Racing Oil (RD50)

AMSOIL Dominator® Synthetic 15W-50 Racing Oil (RD50) provides superior performance and maximum protection in high-performance and racing applications. Formulated to withstand the elevated RPM, high temperatures and shock-loading common to racing applications, Dominator Synthetic 15W-50 Racing Oil delivers superior performance and maximum protection in extreme conditions.

PRODUCT DESCRIPTION
AMSOIL Dominator® Synthetic 15W-50 Racing Oil (RD50) provides superior performance and maximum protection in high-performance and racing applications. Formulated to withstand the elevated RPM, high temperatures and shock-loading common to racing applications, Dominator Synthetic 15W-50 Racing Oil delivers superior performance and maximum protection in extreme conditions. Its shear-stable formulation was engineered to provide maximum horsepower without sacrificing engine protection. Dominator Synthetic 15W-50 Racing Oil provides straight-grade protection in a multi-grade formulation.

Βαρβολινες:



Synthetic Manual Transmission and Transaxle
Gear Lube 75W-90 API GL-4 (MTG)
Specifically formulated for the most demanding manual transmission and transaxle applications

PRODUCT DESCRIPTION
AMSOIL Synthetic Manual Transmission and Transaxle Gear Lube (MTG) is a premium blend of the finest synthetic base oils and advanced, high-performance additives. It is formulated specifically for maximum protection in the most demanding manual transmission and transaxle applications where an extreme pressure GL-4 gear lube is specified, including those where high horsepower/high torque engines and towing or heavy loads increase transmission stress.

AMSOIL MTG prevents the thinning effects of mechanical shear. It maintains its viscosity and superior film strength for consistent, long-lasting wear protection. MTG excels in hot and cold temperature extremes that exceed the limits of conventional mineral oils. It protects against rust, keeps seals soft for long life, and is compatible with brass synchros for smooth synchromesh shift quality.

Αντιδιαβρωτικό ψυκτικό:



Δεν περιέχει καθόλου νερό! Αποδεδειγμένα αποτελεσματικό σε αμέτρητους αγώνες όπως Formula 1, NASCAR, NHRA, SCCA, IMSA, IRL, Grand American, NMCA, ARCA, AMA, WERA, American LeMans κ.α.

NPG-R

To NPG-R είναι η κορυφαία επιλογή αποκλειστικά και μόνο για αγωνιστική χρήση. Έχει άριστη συμπεριφορά ακόμη και στις πιο ακραίες θερμοκρασίες λειτουργίας. Προσφέρει ακόμη μεγαλύτερα σημεία βρασμού από το NPG+ έτσι ώστε να βοηθήσει στην ασφαλή λειτουργία δίχως απρόοπτα για την ολοκλήρωση ακόμη και του πιο απαιτητικού αγώνα. Επίσης το μειωμένο ιξώδες του το καθιστά συμβατό και με κολλάρα μικρότερης διαμέτρου. Το NPG-R είναι ασφαλές για όλα τα μέταλλα καθώς ούτε και αυτό περιέχει νερό στην σύσταση του. Ακόμη θα πρέπει να τονίσουμε ότι λόγω των υψηλών καταπονήσεων του NPG-R συνιστάται η αντικατάσταση του κάθε χρόνο καθαρά για προληπτικούς λόγους.

Ενισχυτικό λαδιού:



Για πρώτη φορά ένα προϊόν που είναι το κορυφαίο στην Αμερική διατίθεται και στην Ελλάδα ταυτόχρονα.
Το επίσημο λιπαντικό όπλων για περισσότερες από 80 Αμερικάνικες κρατικές και στρατιωτικές υπηρεσίες (FBI/DEA/IRS κ.α.). Έχει αποκτήσει ΝSN και έχει πάρει αριθμό έγκρισης από το U.S.Navy. Στις 14/10/03 ο U.S. Army μετά από εκτεταμένα παράπονα (έγινε θέμα και στο κανάλι ΑBC) από τους στρατιώτες που βρίσκονται στο Ιράκ το Κουβέιτ και το Αφγανιστάν για συνεχόμενες εμπλοκές και ανεπαρκή προστασία από τις αμμοθύελλες, αναγκάστηκε να εγκρίνει την αποστολή MILITEC-1 για αποκλειστική χρήση αντί του λιπαντικού τύπου CLP.

Το MILITEC-1 αποδεδειγμένα:

1. Μειώνει την τριβή και τις φθορές.
2. Εμποδίζει την δημιουργία καταλοίπων.
3. Σταματά τις εμπλοκές.
4. Παρέχει μέγιστη προστασία κατά της διάβρωσης της σκουριάς.
5. Αυξάνει την ταχύτητα στο στόμιο.
6. Διαρκεί 4 φορές περισσότερο από όλα τα άλλα λιπαντικά.
7. Δεν περιέχει teflon και δεν απαιτεί ανακίνηση.
8. Μετά από μια πλήρη εφαρμογή μπορεί το όπλο να σκουπιστεί τελείως στεγνό δίχως να χάσει την λίπανσή του (ξηρή λίπανση).
9. Είναι το μόνο που μπορεί να χρησιμοποιείται με ιδιαίτερη επιτυχία σε κινητήρες κιβ.ταχυτήτων και όπου υπάρχει μέταλλο με μέταλλο λειτουργία.

Το περιοδικό HUNTING και το NORTH AMERICAN HUNTING CLUB το έχουν αναγνωρίσει ως το καλύτερο λιπαντικό για όπλα.

TI EINAI TO MILITEC-1.

To MILITEC-1 είναι ένα συνθετικό υγρό όμοιο με ένα λιπαντικό SAE 10. Όταν το MILITEC-1 προστεθεί στο αρχικό λιπαντικό οποιουδήποτε μηχανήματος θα αυξήσει την αποδοτικότητα θα παρατείνει την διάρκεια καλής λειτουργίας και θα σταματήσει τις απρογραμμάτιστες επισκευές. ΤΟ MILITEC-1 ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΣΥΝΧΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΛΑΔΙΩΝ. Ακόμη και αν το MILITEC-1 τοποθετείται στο δοχείο του λιπαντικού ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΣΘΕΤΟ ΛΑΔΙΟΥ.

Το MILITEC-1 δεν περιέχει κανέναν ανυψωτή ιξώδους ή άλλες ενώσης ενίσχυσης των συστατικών του λιπαντικού. Δεν τροποποιεί κανένα από τα συστατικά του. Η χρήση του δεν περιορίζεται μόνο σε εφαρμογές με παράλληλη χρήση λιπαντικού αλλά μπορεί να χρησιμοποιηθεί και μόνο του(όπλα ,εργαλεία κοπής κ.α.)

Το MILITEC-1 είναι ένα εδαφοβελτιωτικό μεταλλικών επιφανειών. Το MILITEC-1 απλά χρησιμοποιεί το λιπαντικό για να μεταφερθεί στα σημεία τριβής. Στην συνέχεια απορροφάται από τις μεταλλικές επιφάνειες και παραμένει στις επιφάνειες ενώ το λιπαντικό συνεχίζει ανεπηρέαστο την λειτουργία του.

ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΤΟ MILITEC-1.

Το MILITEC-1 μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε όλους τους τύπους μηχανημάτων. Οι πιο συνηθισμένες εφαρμογές περιλαμβάνουν όλους τους κινητήρες βενζίνης και diesel κιβώτια ταχυτήτων και διαφορικά αντλίες και κλιματιστικά καθώς και όπλα μηχανήματα επεξεργασίας μετάλλων κ.α.

Από τα πυρηνικά υποβρύχια στα οδοντικά τρυπάνια και από θραυστήρες βράχων στα όπλα το MILITEC-1 αποδίδει αποτελεσματικά όπου δυο μεταλλικές επιφάνειες υπόκεινται μεταξύ τους σε φορτία τριβής. Το MILITEC-1 χρησιμοποιείται πάνω από 10 χρόνια στην βιομηχανία στις ΗΠΑ δίχως να έχει παρουσιαστεί καμία αρνητική επίπτωση. Εταιρίες όπως General Motors,Dupont,Kraft/General foods κ.α. είναι τακτικοί πελάτες. Το MILITEC-1 είναι το μόνο προϊόν παρόμοιας χρήσης που έχει αποκτήσει Εθνικό νούμερο προϊόντος στην Αμερική ( NSN). Χρησιμοποιείται από το Αμερικάνικο πολεμικό ναυτικό τον στρατό ξηράς και από περισσότερες από 90 κρατικές υπηρεσίες .

ΠΩΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΤΟ MILITEC-1.
Όταν το MILITEC-1 εφαρμοστεί σε μια μεταλλική επιφάνεια ενώνεται μοριακά και ομοιόμορφα κατά μήκος αυτής. Η ένωση αυτή πραγματοποιείται μεταξύ 38 βαθμούς C- 66 βαθμούς C ανάλογα με τους όρους τριβής και φορτίων. Το αποτέλεσμα της ένωσης αυτής είναι μια ενίσχυση (όχι σκλήρυνση) της επιφάνειας περίπου 17 φορές! Αυτή η προστασία μειώνει σημαντικά την τριβή (80%) και την παρασιτική έλξη.
Η μείωση στην τριβή δίνει πολλαπλά οφέλη:

* τα ποσοστά φθοράς μειώνονται πολύ. Τα μηχανήματα που έχουν MILITEC-1 διαρκούν περισσότερο.
* το λιπαντικό παραμένει σε καλή κατάσταση για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα. Τα δακτυλίδια εμβόλων σφραγίζουν καλύτερα στους τοίχους των κυλίνδρων δίνοντας καλύτερη συμπίεση και μειωμένες εκπομπές.
* το μηχάνημα χρειάζεται λιγότερη ενέργεια για να παράγει το ίδιο φορτίο.
* η θερμοκρασία λειτουργίας μειώνεται αισθητά.

Ο δεσμός μεταξύ MILITEC-1 και μετάλλων είναι αρκετά ανθεκτικός. Αυτό επιτυγχάνεται διότι έχει ‘δεθεί’ μοριακά με το μέταλλο και έχει γίνει μέρος του δίνοντας του αυτόνιμη λιπαντική ικανότητα. Η επιφάνεια έχει λιπαντική ικανότητα και δεν απαιτεί την παρουσία φίλμ λιπαντικού για να προστατευτεί. Η εισβολή νερού και διαλυτικών στο λιπαντικό δεν επηρεάζουν καθόλου την προστασία που παρέχει το MILITEC-1. Mε MILITEC-1 τα μηχανήματα προστατεύονται και διατηρούν επαρκή λίπανση για εκτεταμένες περιόδους ανεξάρτητα από τις εναλλαγές τις θερμοκρασίας ακόμη και εάν το βασικό λιπαντικό χαθεί ή μολυνθεί.

ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΤΟ MILITEC-1.

To MILITEC-1 είναι ένα χημικής αντιδράσεως συνθετικά βασισμένο παράγωγο υδρογονανθράκων. Στην έναρξη της διαδικασίας το MILITEC-1 αποτελείται από ένα μίγμα διαφόρων λιπαντικών υψηλών πιέσεων φυσικών αντιδιαβρωτικών συστατικών εξαιρετικά σταθερών εσθέρων χλωρικού άλατος συστατικών ανθεκτικών στη φθορά καθώς και διάφορες αντιοξειδωτικές ενώσεις. Αυτό το μίγμα εισάγεται στον ιδιόκτητο χημικό αντιδραστήρα . Όταν το MILITEC-1 προκύπτει στην τελική του μορφή δεν είναι ένα μίγμα συστατικών. Έχει δεσμευθεί οργανικά σε μια μοναδική ομοιογενή ουσία. Στην τελική του μορφή το MILITEC-1 είναι απολύτως σταθερό.

Το MILITEC-1 δεν περιέχει χλωριούχες παραφίνες-τεφλόν-φθόριο-διαλύτες-ανυψωτές ιξώδους μέταλλα-δισουλφίδιο μολυβδαίνιου-ψευδάργυρο-θείο-γραφίτη-σκόνες ή άλλες πάστες . Είναι επίσης σημαντικό να συνειδητοποιηθεί ότι το MILITEC-1 είναι ασφαλές μη ταξικό και δεν εκρήγνυται. Έχει υψηλό flash point (410 βαθμούς F) και σημείο ανάφλεξης (715βαθμούς F) καθώς επίσης και πολύ χαμηλό σημείο ροής(-45 βαθμούς F). Έχοντας τέτοια χαρακτηριστικά γίνεται εύκολα κατανοητό ότι το MILITEC-1 δεν επηρεάζεται από τις θερμοκρασίες και τις συνθήκες λειτουργίας όλων των μηχανημάτων δίχως να έχει καμία αρνητική επίπτωση στα μέταλλα και στα κινούμενα μέρη. Αντίθετα τα προστατεύει από τις επιβλαβείς συνέπειες τις τριβής της διάβρωσης και της σκουριάς που προκαλούνται από την διάσπαση και τα κατάλοιπα λίπανσης και καύσης.

ΟΦΕΛΗ ΜΙLITEC-1.

* Μειωμένη κατανάλωση καυσίμου(5-15%)
* Λίπανση 24 ώρες σε όλες τις κινούμενες επιφάνειες
* Μειωμένη θερμοκρασία σε όλα τα σημεία τριβής
* Μειωμένη οξείδωση και θερμική αποσύνθεση
* Μείωση τριβής και διάβρωσης(80%)
* Μεγαλύτερη απόδοση σε κινητήρες μηχανήματα εναλλάκτες και γεννήτριες
* Λιγότερη ενέργεια απαιτείται από το μηχάνημα για την εκκίνηση
* Μακράς διαρκείας προστασία-παραμένει ακόμη και μετά από την αλλαγή λιπαντικού
* Προστασία για σημαντικό διάστημα σε περίπτωση που το βασικό λιπαντικό χαθεί
* Μειώνει σημαντικά την φθορά.Μικροσκοπικά μεταλλικά σωματίδια και κατάλοιπα καύσης δεν μπορούν να ‘τσιμενταριστούν’ στις επιφάνειες που έχουν MILITEC-1.

ΛΙΠΑΝΣΗ ΧΩΡΙΣ MILITEC-1.

Τα λιπαντικά λιπαίνουν τις επιφάνειες με το να ‘λούζουν’ και να ‘ντύνουν’ τις κινούμενες επιφάνειες για να διατηρήσουν ένα επαρκές φίλμ προστασίας. Η δύναμη της τριβής και η θερμότητα παράγουν έναν όρο στον οποίο ένα φίλμ λιπαντικού με διάφορα πυκνά μόρια μεταφέρονται πάνω στις επιφάνειες λόγω φυσικής (όχι χημικής) έλξης. Αυτό το φίλμ παρέχει λίπανση μόνο όταν το λιπαντικό είναι σε καλή κατάσταση και έχει σταθερή και διαρκή κυκλοφορία . Αν δημιουργηθεί έλλειψη ικανής λίπανσης για κάποιο λόγο υπάρχει απώλεια του λιπαντικού φίλμ προστασίας. Οι επιφάνειες και τα εξαρτήματα τείνουν να έρθουν σε επαφή προκαλώντας φθορά. Τέτοιες στιγμές λαμβάνουν χώρα σε κάθε κρύα εκκίνηση μηχανημάτων όπου το λιπαντικό λόγω βαρύτητας έχει μεταφερθεί στο κάτω σημείο καθώς και σε ακραίες συνθήκες λειτουργίας όπου το φίλμ του λιπαντικού δεν αντέχει στην πίεση και διαχωρίζεται.

Το MILITEC-1 όμως έχει συνδεθεί με τις επιφάνειες και δεν φεύγει όταν το μηχάνημα σταματήσει παρέχοντας προστασία στα σημεία τριβής. Έτσι όταν το μηχάνημα τεθεί σε λειτουργία οι επιφάνειες και τα μεταλλικά εξαρτήματα έχουν λίπανση στα πρώτα κρίσιμα δευτερόλεπτα μέχρι ώστε το βασικό λιπαντικό να κυκλοφορήσει παντού. Αυτή είναι και η πιο βασική αιτία φθοράς.

Τα λιπαντικά περιέχουν μολυσματικά συστατικά και κατάλοιπα τα οποία κρατούν σε ρευστή αναστολή. Οι αντιδράσεις αυτών των συστατικών δημιουργούν κατάλοιπα σε μορφή λάσπης που προσκολλάται στις επιφάνειες.Έτσι μειώνεται η ελεύθερη ροή του λιπαντικού οδηγώντας στην αύξηση της τριβής και της φθοράς.

Στα επιπρόσθετα οφέλη που προσφέρει το MILITEC-1 πρέπει να προστεθεί και το γεγονός ότι τα συστατικά του βασικού λιπαντικού διαρκούν πολύ περισσότερο καθώς υπάρχουν λιγότερες ‘απαιτήσεις’ αφού έχουν δημιουργηθεί ομαλότερες συνθήκες λειτουργίας και το λιπαντικό δεν
φθάνει στα όρια του.

Αναλυτικές Πληροφορίες για το MILITEC-1.

1. To MILITEC-1 ΔΕΝ είναι πρόσθετο λαδιού. Είναι ένα συνθετικό Metal Conditioner(ενισχυτικό μεταλλικών επιφανειών).
2. Το MILITEC-1 δεν μοιάζει με άλλα προϊόντα διότι δεν είναι ένα μίγμα διαφόρων συστατικών που απαιτούν ανακίνηση πριν την χρήση. Τα συστατικά που περιέχονται στο MILITEC-1 εισάγονται σε χημικό αντιδραστήρα δημιουργώντας μια απόλυτα ομοιογενή και χημικά σταθερή ουσία που δεν μπορεί να διασπαστεί.
3. Το ΜILITEC-1 αυξάνει την αποδοτικότητα των μηχανημάτων μειώνει τις φθορές και παρατείνει σημαντικά την ζωή των εξαρτημάτων εξαλείφοντας τις απρογραμμάτιστες επισκευές όπως αποδεικνύουν οι μακροχρόνιες αναλύσεις λαδιού.
4. Το MILITEC-1 δεν επηρεάζει τα συστατικά του λιπαντικού. Δεν περιέχει ανυψωτές ιξώδους ή ουσίες βελτίωσης λιπαντικών:
BP TestNo924730/17-1-01.
SWRInsitute Test FTM3470/1-04-02.
SAE NewYork Inst.Tech./3-09-90.
5. To MILITEC-1 είναι το μόνο που δεν επηρεάζει την εγγύηση του κατασκευαστή:
CATERPILLAR (8-06-95).
CUMMINS (27-6-95).
DETROIT DIESEL (11-9-95).
INTERNATIONAL (25-10-01).
6. Το MILITEC-1 απλά χρησιμοποιεί το λιπαντικό για να μεταφερθεί στα σημεία τριβής όπου απορροφάται και ενώνεται μοριακά με τους μικροπόρους των μεταλλικών επιφανειών.
7. Αυτή η ένωση που συντελείται μεταξύ 38 βαθμούς C - 66 βαθμούς C ανάλογα με τους όρους τριβής και φορτίων οδηγεί σε μια ενίσχυση (όχι σκλήρυνση) της επιφάνειας κατά 16.8 φορές (σχ.1). Έτσι μειώνεται εντυπωσιακά η τριβή (ως 90%) η θερμοκρασία καθώς και η παρασιτική έλξη.
8. Με MILITEC-1 οι επιφάνειες έχουν τη δική τους λίπανση δίχως να απαιτείται η παρουσία του λιπαντικού για να προστατευτούν. Ο δεσμός είναι τόσο ανθεκτικός που δεν μπορεί να διασπαστεί ακόμη και σε περίπτωση όπου το λιπαντικό αναμιχθεί με νερό ψυκτικό υγρό κατάλοιπα καύσης καθώς και εάν το αρχικό λιπαντικό χαθεί.
9. Το MILITEC-1 δεν επηρεάζει ανοχές, διαμέτρους ούτε φράζει περάσματα αφού δεν περιέχει πηκτά συστατικά, τεφλόν, χλωριούχες παραφίνες, μόλυβδο, γραφίτη, σκόνες και άλλα συστατικά που έχει αποδειχθεί ότι προκαλούν φθορές και διαβρώσεις.
10. Το MILITEC-1 είναι απόλυτα ασφαλές (H2 product) μη τοξικό προϊόν (OSHCFR19101200) που έχει εγκριθεί για χρήση ακόμη και σε πυρηνικά υποβρύχια.
11. Το MILITEC-1 είναι το μόνο προϊόν που έχει αποκτήσει Εθνικό νούμερο προιόντος (NSN: 9150-01-378-3058&9150-01-415-9112) και έχει εγκριθεί από U.S.Navy (No.89006/20-6-89) και χρησιμοποιείται από U.S.Army (14-10-03). Ξεκινώντας από την Καταιγίδα της Ερήμου (1991) και σε όλους τους πολέμους μέχρι και την εισβολή στο Ιράκ(2003) το MILITEC-1 έχει αποδείξει την αξία του στο πεδίο μάχης στις πιο απαιτητικές συνθήκες.
12. Το ΜΙLITEC-1 χρησιμοποιείται σε περισσότερες από 85 κρατικές και στρατιωτικές Αμερικάνικες υπηρεσίες (FBI/Secret Service/DEA/IRS κ.α) καθώς και από πολλές γνωστές εταιρίες (GeneralMotors / Maryland Transportation / Kraft / Uncle Ben /M&M / Mars / DuPont κ.α.) με την χρήση barcode.
13. To MILITEC-1 παράγεται και συσκευάζεται αποκλειστικά στην Αμερική σύμφωνα με ISO9001/ISO9002 και καλύπτεται από πραγματική εγγύηση 1.000.000 δολαρίων που ανανεώνεται κάθε χρόνο.



Αναλογίες χρήσεως για MILITEC-1.

ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ

* Κινητήρες Πετρελαίου: Προσθέστε 2 οz. ανά λίτρο λαδιού του κινητήρα. Κάθε 24.000 χλμ ή 500 ώρες λειτουργίας, προσθέστε 1 οz. ανά λίτρο λαδιού ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΑ ΑΠΟ ΠΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ ΕΧΕΤΕ ΑΛΛΑΞΕΙ ΛΑΔΙΑ. Τα διαστήματα αλλαγής λαδιών μπορούν να παραταθούν όσο διαπιστώνεται ότι τα οφέλη από την χρήση MILITEC-1 παραμένουν.
* Κιβώτια ταχυτήτων: Προσθέστε 1 οz. ανά λίτρο λιπαντικού κάθε 48.000 χλμ ή 1.000 ώρες λειτουργίας.
* Αεροσυμπιεστές: Προσθέστε 1 οz. ανά λίτρο λιπαντικού. Επαναλάβατε μετά από κάθε αλλαγή λαδιών ή κάθε 1.000 ώρες λειτουργίας, όποιο συμβεί πιο γρήγορα.
* Κλιματισμός, ψύξη: Προσθέστε 1 οz. ανά 2 λίτρα ψυκτικού λιπαντικού τον πρώτο χρόνο και 0,5 οz. για κάθε 2 λίτρα κάθε χρόνο.
* Υδραυλικά λάδια: Προσθέστε 1 οz. ανά 4 λίτρα υδραυλικού λαδιού. Επαναλάβατε μετά από κάθε αλλαγή λαδιών ή μετά από 1.000 ώρες λειτουργίας, όποιο συμβεί πιο γρήγορα.
* Αλυσίδες, εργαλεία: Απλώστε ένα λεπτό στρώμα σε όλες τις μεταλλικές επιφάνειες τριβής.

ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Για ταχύτερα αποτελέσματα προσθέστε ΜΙLITEC-1 όταν το μηχάνημα είναι ακόμη ζεστό. Έπειτα αφήστε να λειτουργήσει για 15 λεπτά. Tα οφέλη του ΜILITEC-1 μπορούν να διαπιστωθούν μετρώντας θερμοκρασία, θόρυβο, φθορά, ανάλυση λαδιών, απόδοση καθώς και κατανάλωση καυσίμου.

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ

* Κινητήρες όλων των καυσίμων: Προσθέστε 2 οz. ανά λίτρο λαδιού του κινητήρα. Κάθε 24.000 χλμ ή 500 ώρες λειτουργίας, προσθέστε 1 οz. ανά λαδιού ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΑ ΑΠΟ ΠΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ ΕΧΕΤΕ ΑΛΛΑΞΕΙ ΛΑΔΙΑ.
* Κιβώτια ταχυτήτων (χειρ. και αυτ.): Προσθέστε 4 οz. κάθε 48.000 χλμ.
* Διαφορικά: Προσθέστε 2 οz. κάθε 48.000 χλμ.
* Τιμόνια: Προσθέστε 1 οz. κάθε 48.000 χλμ.
* Κλιματισμός: Προσθέστε 0,5 οz. κάθε φορά που γεμίζετε με ψυκτικό.
* Ρουλεμάν τροχών: Καλύψτε τις μεταλλικές επιφάνειες με μια λεπτή στρώση MILITEC-1 πριν να τοποθετήσετε γράσσο. Μπορείτε επίσης να αναμίξετε 12%-15% MILITEC-1 στην ποσότητα γράσσου που χρησιμοποιήτε.
* Κινητήρες 2χρονοι: Προσθέστε 2 οz. ανά λίτρο λαδιού για δίχρονους κινητήρες.

_________________________________________________


www.FormulaSaloon.gr
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
verone
Moderator
Moderator



ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: VERONE Fiat Stilo ABARTH 2.4 20v   Πεμ 15 Οκτ - 20:32

Παρέλαβα σήμερα τα υγρά μου και το Σαββάτο περιμένω όλα τα υπόλοιπα ανταλλακτικά για το rebuild

* Δίσκο
* Πλατό
* Ρουλεμάν συμπλέκτη υδραυλικό (Πανάκριβο)
* Ιμάντα εκκεντροφόρου
* Ιμάντα δυναμό
* Ιμάντα A/C
* 6 ρουλεμάν και τεντοτιρες
* Τρόμπα νερού
* Τρόμπα λαδιού
* Φίλτρο λαδιού


Σύνολο 1000€ και κάτι

Υγρά 200€

Μπουζί ιριδίου NGK κανένα 60€

[img][/img]



Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Fiat Racing Team
Admin
Admin



ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: VERONE Fiat Stilo ABARTH 2.4 20v   Κυρ 15 Νοε - 20:37

make your animated sig at www.gifninja.com

_________________________________________________


www.FormulaSaloon.gr
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
StiloDriver
0-1 rpm
0-1 rpm



ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: VERONE Fiat Stilo ABARTH 2.4 20v   Δευ 25 Ιαν - 20:29

πολυ καλο το ασπρο - μαυρο .
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
 
VERONE Fiat Stilo ABARTH 2.4 20v
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Επιστροφή στην κορυφή 
Σελίδα 2 από 2Μετάβαση στη σελίδα : Επιστροφή  1, 2
 Παρόμοια θέματα
-
» Δεν παιρνει μπροστα.......
» 10o Mercedes Benz Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις
» ΑΓΟΡΑ ή LEASING ?????
» φιμε φανάρι
» ΔΥΝΑΜΟΚΛΕΙΔΟ

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτήΔεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
www.FiatRacingTeam.gr :: Fiat Racing Team Forum :: Παρουσιάσεις μελών και αυτοκινήτων-
Μετάβαση σε: