www.FiatRacingTeam.gr


Το πρώτο Ελληνικό Forum για κατόχους Fiat όπου ασχολούνται με ερασιτεχνικούς αγώνες αλλά και για κατόχους Fiat στο ελληνικό πρωτάθλημα.

www.FiatRacingTeam.gr

Αν χρειαστείτε βοήθεια παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας.
Tηλέφωνο επικοινωνίας: 6938000361


E-mail - msn: verone2006@msn.com

www.FiatRacingTeam.gr

Το πρώτο Ελληνικό Forum για κατόχους Fiat όπου ασχολούνται με ερασιτεχνικούς αγώνες αλλά και για κατόχους Fiat στο ελληνικό πρωτάθλημα.
 
HomeFiatRacingTeamΦόρουμΗμερολόγιοΣυχνές ΕρωτήσειςΑναζήτησηΣύνδεσηΕγγραφή
Να φοράς πάντα την ζώνη σου στο αυτοκίνητο και το κράνος σου στο μηχανάκι σώζουν ζωές μην το ξεχνάς!!!

Μοιραστείτε | 
 

 LANCIA INTEGRALE EVO I

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Πήγαινε κάτω 
ΣυγγραφέαςΜήνυμα
MILIARESIS RACING
0-1 rpm
0-1 rpm
avatar


ΔημοσίευσηΘέμα: LANCIA INTEGRALE EVO I   Κυρ 11 Απρ - 16:06

Γεια σας!

Το αυτοκίνητό μου είναι ένα lancia integrale evo I





Έχει γίνει γενικό rebuild σε μοτέρ – αναρτήσεις – καρότσα




ΜΟΤΕΡ…

Εγκέφαλος άγραφος EFI EURO 1 με πλεξούδα

Πιστόνια σφυρήλατα CPS

Καπάκι ροϊκη

Εκκεντροφόροι Colombo bariani 12.1 εισαγωγή. 8,8 εξαγωγή τελευταίο στάδιο

Γρανάζια εκκεντροφόρων ρυθμιζόμενα

Ιμάντας εκκεντροφόρων CARBON

Χταπόδι 4-1 gozzoli

Turbo GT35R

Westgate external TIAL 44mm

MAP SENSOR 3 BAR

Εξάτμιση 76φ

Δίσκο πλατό και βολάν αλουμινένιο από την CLUTCH MASTERS

Στρόφαλο μπιέλες μαμά (ζυγισμένα)

Ηλεκτρονική ανάφλεξη MSD DIS 4

Μπουζοκαλώδια MSD 8,5mm

Πολλαπλασιαστές MSD

Intercooler 700lbs


Σκάστρα FORGE με διπλό έμβολο

Ψυγείο λαδιού με φαν

Και πολλά άλλα…..



ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ….





size=12]OHLISN RACING εμπρός πίσω[/size]

Ρύθμιση bound – rebound – camper – και καθ ύψος

Μπάρα διαφορικού πίσω SPARCO

Συνεμπλόκ ψαλιδιών εμπρός πιο σκληρά



ΚΑΡΟΤΣΑ…..











Ενίσχυση στην καρότσα σε όλα τα επίμαχα σημεία με λαμάκια ABARTH κλπ

Roll cage κολλητό

Τώρα όσο αφορά την ιπποδύναμη θα σας πω μόλις το μετρήσω

γιατί μετά από κάποιες αλλαγές στο μοτέρ δεν έχει δυναμομετρηθεί.

Περίπου 500 – 600hp αναλόγως την πίεση από 1,4 έως 2,2bar που διαβάζει

ο map sensor.


Για περισσότερες φωτογραφίες εδώ http://my.imageshack.us/v_images.php

http://www.youtube.com/watch?v=7evuKNXpBvI
FACEBOOK: MILIARESIS RACING
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
 
LANCIA INTEGRALE EVO I
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Επιστροφή στην κορυφή 
Σελίδα 1 από 1
 Παρόμοια θέματα
-
» 1η ΣΟΑΑ Ανάβαση Ριτσώνας
» Circuit Τριπολης
» Επιλογή δεύτερου κράνους

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτήΔεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
www.FiatRacingTeam.gr :: Fiat Racing Team Forum :: Παρουσιάσεις μελών και αυτοκινήτων-
Μετάβαση σε: