www.FiatRacingTeam.gr


Το πρώτο Ελληνικό Forum για κατόχους Fiat όπου ασχολούνται με ερασιτεχνικούς αγώνες αλλά και για κατόχους Fiat στο ελληνικό πρωτάθλημα.

www.FiatRacingTeam.gr

Αν χρειαστείτε βοήθεια παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας.
Tηλέφωνο επικοινωνίας: 6938000361


E-mail - msn: verone2006@msn.com

www.FiatRacingTeam.gr

Το πρώτο Ελληνικό Forum για κατόχους Fiat όπου ασχολούνται με ερασιτεχνικούς αγώνες αλλά και για κατόχους Fiat στο ελληνικό πρωτάθλημα.
 
HomeFiatRacingTeamΦόρουμΗμερολόγιοΣυχνές ΕρωτήσειςΑναζήτησηΣύνδεσηΕγγραφή
Να φοράς πάντα την ζώνη σου στο αυτοκίνητο και το κράνος σου στο μηχανάκι σώζουν ζωές μην το ξεχνάς!!!

Μοιραστείτε | 
 

 Υπερπληρωτής / συμπιεστής ROTREX

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Πήγαινε κάτω 
ΣυγγραφέαςΜήνυμα
Fiat Racing Team
Admin
Admin
avatar


ΔημοσίευσηΘέμα: Υπερπληρωτής / συμπιεστής ROTREX   Κυρ 1 Φεβ - 16:07

Οι κομπρέσορες Rotrex είναι σχεδιασμένοι και κατασκευασμένοι προκειμένου να σας προσφέρουν τη μέγιστη δυνατή απόδοση διατηρώντας παράλληλα άριστο βαθμό αξιοπιστίας.

Η Rotrex είναι ο κορυφαίος κατασκευαστής σε συστήματα κίνησης υψηλής ταχύτητας. Ο πατενταρισμένος μηχανισμός του κομπρέσορα Rotrex τού επιτρέπει να περιστρέφεται με ταχύτητες πάνω από 200.000 σ.α.λ. έχοντας παράλληλα υψηλή αποδοτικότητα, συμπαγείς διαστάσεις, αξιοπιστία και λειτουργία με χαμηλά επίπεδα θορύβου.

Η γκάμα των Rotrex αποτελείται από τρία βασικά μοντέλα, την σειρά C15, και τις σειρές C30 και C38.

Το εξαιρετικά μικρό μέγεθος της σειράς C15 την καθιστά ιδανική για μικρούς κινητήρες ενώ οι σειρές C30 και C38 προορίζονται για κινητήρες μεγαλύτερης χωρητικότητας.

C38
Για κινητήρες κυβισμού - 3000 κ.εκ. έως και 6000 κ.εκ.
Απόδοση - 300hp έως 630hp
Μέγιστη ταχύτητα στροφείου συμπιεστή - 90.000 σ.α.λ.
Λόγος μετάδοσης - 1 : 7.5

C30
Για κινητήρες κυβισμού - 1000 κ.εκ. έως και 4500 κ.εκ.
Απόδοση - 100hp έως 400hp
Μέγιστη ταχύτητα στροφείου συμπιεστή - 120.000 σ.α.λ.
Λόγος μετάδοσης - 1 : 9.49

C15
Για κινητήρες κυβισμού - έως και 2000 κ.εκ.
Απόδοση - κάτω των 50hp έως 200hp
Μέγιστη ταχύτητα στροφείου συμπιεστή - 201.500 σ.α.λ.
Λόγος μετάδοσης - 1 : 12.67


Εξέλιξη

S type 1998-2002
Η γενιά του S30 ήταν η πρώτη σειρά των Rotrex που πουλήθηκαν στην αγορά. Χρησιμοποιώντας λάδι από τον κινητήρα, αυτές οι μικρές και υψηλά αποδοτικές μονάδες συγκέντρωσαν μεγάλο ενδιαφέρον στην αγορά.

SP type 2002-2004
Αυτή η γενιά Rotrex είχε μια ενσωματωμένη, διπλής ενέργειας τρόμπα λαδιού χρησιμοποιώντας ένα ειδικό λάδι. Το νέο σύστημα λίπανσης έδωσε σε αυτές τις μονάδες σημαντική αύξηση της απόδοσης σε σχέση με την προηγούμενη γενιά.

C type 2004-Today

Ο νέος Rotrex διαφέρει σχεδιαστικά από τους προκατόχους του σε αρκετά σημεία. Το σύστημα μετάδοσης και το σύστημα λίπανσης έχουν υποστεί δραματικές αλλαγές στη σχεδίαση. Ακριβή τμήματα κατασκευάζονται από προσεχτικά διαλεγμένα υλικά χρησιμοποιώντας τις τελευταίες κατασκευαστικές τεχνικές, με αποτέλεσμα την υψηλή αξιοπιστία και απόδοση.

Γιατί Rotrex?

Οι κομπρέσορες Rotrex αποτελούν την ιδανική λύση για την βελτίωση της ιπποδύναμης κάθε αυτοκινήτου.
Τα μοναδικά του χαρακτηριστικά, χάρη στην πατενταρισμένη τεχνολογία του συστήματος μετάδοσης, καθιστούν τον Rotrex ως μια επιλογή με πολλά και σημαντικά πλεονεκτήματα έναντι άλλων λύσεων υπερτροφοδότησης.


ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΕΝΑΝΤΙ TURBO
Απουσία υστέρησης στο πάτημα του γκαζιού (lag)
Χαμηλές θερμοκρασίες λειτουργίας
Καμία επέμβαση-τροποποίηση στο σύστημα ψύξης του αυτοκινήτου
Καμία επέμβαση-τροποποίηση στο σύστημα λίπανσης του αυτοκινήτου
Καμία επέμβαση-τροποποίηση στο σύστημα εξαγωγής του αυτοκινήτου
Ευκολία εγκατάστασης
Χαμηλό κόστος


ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΕΝΑΝΤΙ ΟΓΚΟΜΕΤΡΙΚΟΥ ΚΟΜΠΡΕΣΟΡΑ
Υψηλός βαθμός απόδοσης
Χαμηλή θερμοκρασία εισερχόμενου αέρα
Η απόδοση δεν πέφτει με την αύξηση των στροφών
Εσωτερική συμπίεση μέσα στον κομπρέσορα, όχι στην πολλαπλή εισαγωγής
Χαμηλές παρασιτικές απώλειες (μηχανολογική απόδοση στο σύστημα μετάδοσης μέχρι και 98%)
Συμπαγείς διαστάσεις - χαμηλό βάρος
Ευκολία εγκατάστασης
Χαμηλό κόστος


ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΕΝΑΝΤΙ ΦΥΓΟΚΕΝΤΡΙΚΟΥ ΚΟΜΠΡΕΣΟΡΑ
Μεγάλη αξιοπιστία και υψηλή αντοχή λόγω της απουσίας γραναζιών
Χαμηλός θόρυβος λόγω της απουσίας γραναζιών
Υψηλότερη απόδοση εξαιτίας του υψηλότερου ρυθμού περιστροφής
Καλύτερη απόδοση στις χαμηλές στροφές

Όλα τα παραπάνω δείχνουν ότι οι κομπρέσορες Rotrex μπορούν να προσφέρουν υψηλά επίπεδα απόδοσης με αξιοπιστία και χωρίς προβληματισμούς όσον αφορά την τοποθέτηση ή και την χρήση τους. Οι Rotrex είναι ιδανική λύση για όσους αναζητούν αυξημένη ιπποδύναμη χωρίς τις δυσκολίες της τουρμπίνας και του ογκομετρικού κομπρέσορα.

Η πατέντα Rotrex

Το μυστικό πίσω από την υψηλή απόδοση, την απαράμιλλη αξιοπιστία, τις περιορισμένες διαστάσεις και τα χαμηλά επίπεδα θορύβου του Rotrex είναι το υψηλής τεχνολογίας σύστημα μετάδοσης της περιστροφικής κίνησης του Rotrex. Οι κομπρέσορες Rotrex βασίζονται σε ένα πατενταρισμένο σύστημα μετάδοσης με «πλανήτες» το οποίο επιτυγχάνει υψηλές ταχύτητες περιστροφής. Σημαντικές τεχνολογίες και μηχανολογική προσπάθεια έχουν εφαρμοστεί στην εξέλιξη του Rotrex προκειμένου να επιτευχθεί η καλύτερη δυνατή απόδοση παράλληλα με την αξιοπιστία του Rotrex.

Οι πολύ υψηλές ταχύτητες και ο περιορισμένος θόρυβος είναι μερικά μόνο από τα πλεονεκτήματα του Rotrex έναντι των συμβατικών συστημάτων με γρανάζια.

Το πατενταρισμένο σύστημα του Rotrex μεταδίδει την κίνηση μέσω δυνάμεων τριβής σε κυκλικά περιστροφικά εξαρτήματα. Το σύστημα βασίζεται σε ένα «ελαστικό δαχτυλίδι» το οποίο έχει την κατάλληλη προ-φόρτιση για να εξασφαλίζει την επαφή των περιμετρικά περιστρεφόμενων «πλανητών» με τον κεντρικό άξονα.

Αυτό το πατενταρισμένο φαινόμενο «ράμπας» αυξάνει την αποδοτικότητα και την αξιοπιστία όλων των κινουμένων μερών καθώς αυτό-ρυθμίζει την μεταφορά ροπής ανάλογα με το ποσό της ροπής που ασκείται στην είσοδο του συστήματος.

Για την περαιτέρω αύξηση της απόδοσης του συστήματος, χρησιμοποιείται ένα ειδικό υγρό λάδι «τριβής», το Rotrex SX100. Αυτό το υγρό είναι τελευταίας γενιάς και η χημική του σύσταση βασίζεται σε ελαιώδεις ουσίες συνθετικών υδρογονανθράκων.

Σχεδιασμένο ειδικά για χρήση με τους κομπρέσορες Rotrex, το SX100 στιγμιαία αυξάνει το ιξώδες του σε συνθήκες υψηλής πίεσης. Έτσι ενισχύει την μετάδοση της περιστροφικής κίνησης καθώς εξασφαλίζει την ιδανική δύναμη τριβής μεταξύ όλων των εξαρτημάτων που περιστρέφονται, ενώ παράλληλα τα ψύχει και τα προστατεύει.

Αυτό το εξελιγμένο σύστημα μετάδοσης σε συνδυασμό με την τελευταία λέξη της τεχνολογίας στην φυγοκεντρική συμπίεση, η οποία χαρακτηρίζεται από την υψηλή αδιαβατική απόδοση και τα χαμηλά επίπεδα θορύβου, δίνουν στον κομπρέσορα Rotrex το ξεκάθαρο πλεονέκτημα έναντι των άλλων μορφών υπερτροφοδότησης.

Υψηλές Επιδόσεις

Με το μοναδικό συνδυασμό συμπαγών διαστάσεων και αποδοτικότητας, ο κομπρέσορας Rotrex είναι ηγέτης στις εφαρμογές υψηλών επιδόσεων με ιμάντα.

Εκεί που οι κομπρέσορες Roots και screw-type υστερούν σε αποδοτικότητα σε υψηλές πιέσεις, ο Rotrex συνεχίζει να προσφέρει την καλύτερη θερμοδυναμική απόδοση κάτω από ακραίες συνθήκες. Για αυτό το λόγο, κατασκευαστές αυτοκινήτων υψηλών επιδόσεων έχουν επιλέξει τη λύση Rotrex για την αύξηση της ιπποδύναμης.

Χαρακτηριστικά παραδείγματα:

Freestream Caparo T1
Twin-charged Koenigsegg CCX

Συγκριτικά με του παραδοσιακούς φυγοκεντρικούς κομπρέσορες, ο Rotrex προσφέρει μεγαλύτερη δυνατότητα υπερπίεσης στις χαμηλές στροφές του κινητήρα χάρη στην εγγενή ικανότητά του να επιτυγχάνει υψηλούς ρυθμούς περιστροφής της φτερωτής. Αυτό το χαρακτηριστικό είναι σημαντικό για εφαρμογές περιορισμένου χώρου, οι οποίες απαιτούν περισσότερη ροπή σε χαμηλές στροφές του κινητήρα, με συγκριτικό πλεονέκτημα σε σχέση με του παραδοσιακούς φυγοκεντρικούς κομπρέσορες.

Ποιότητα Κατασκευής

Οι Rotrex και τα αξεσουάρ τους σχεδιάζονται και κατασκευάζονται στη Δανία. Όλα τα μοντέλα Rotrex έχουν εργοστασιακή εγγύηση για δύο χρόνια.

Κάθε προϊόν της Rotrex, από τη σύλληψη μέχρι τη διάθεσή του στην αγορά, περνά μέσα από μια αποδοτική και αυστηρή διαδικασία ανάπτυξης και βελτίωσης ακολουθώντας τα υψηλότερα πρότυπα ποιότητας. Όλη η διαδικασία καθοδηγείται από το εξειδικευμένο προσωπικό της Rotrex σε συνεργασία με τους πελάτες, τους προμηθευτές και τους συνεργάτες για να εξασφαλιστεί η υψηλή ποιότητα και η ικανοποίηση του πελάτη. Πριν την τελική διάθεση στην αγορά, κάθε προϊόν περνά από πλήρως ελεγχόμενες εξαντλητικές δοκιμές έγκρισης.
Η τεχνολογία μετάδοσης κίνησης μέσα σε κάθε Rotrex απαιτεί εξαιρετικά ακριβή υλικά και συναρμολόγηση. Η κατασκευή του είναι μια διαδικασία εξαιρετικά τελειοποιημένη, που περιλαμβάνει έλεγχο ποιότητας και στενή παρακολούθηση της γραμμής παραγωγής.
Τα κύρια χαρακτηριστικά του πατενταρισμένου συστήματος μετάδοσης είναι:
Αξιοπιστία: περιστρεφόμενα μέρη με φαινόμενο «ράμπας» το οποίο προστατεύει από υπερβολικές καταπονήσεις
Χαμηλός θόρυβος - απουσία γραναζιών: οι περιστρεφόμενοι «πλανήτες» προσφέρουν χαμηλό θόρυβο και λιγότερους κραδασμούς
Όλα τα εξαρτήματα και αξεσουάρ κατασκευάζονται αποκλειστικά για τους κομπρέσορες Rotrex ώστε να εξασφαλίσουν υψηλή αξιοπιστία και ικανοποίηση στον πελάτη. Όταν παραγγέλνει κανείς κομπρέσορα Rotrex υπάρχει διαθέσιμη μια γκάμα από τροχαλίες διαφόρων μεγεθών. Το στάνταρ σύστημα λίπανσης περιλαμβάνει δοχείο λαδιού, φίλτρο, σωληνώσεις, συνδέσεις και σφικτήρες. Σας συστήνουμε να χρησιμοποιείτε πάντοτε αξεσουάρ Rotrex μαζί με τον κομπρέσορα Rotrex στο αυτοκίνητό σας.

_________________________________________________


www.FormulaSaloon.gr
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Fiat Racing Team
Admin
Admin
avatar


ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Υπερπληρωτής / συμπιεστής ROTREX   Κυρ 1 Φεβ - 16:07

Τεχνικά χαρακτηριστικά

Εδώ θα βρείτε τεχνικά χαρακτηριστικά για όλα τα μοντέλα Rotrex. Μελετώντας προσεχτικά αυτά τα στοιχεία μπορείτε να επιλέξετε το σωστό μοντέλο Rotrex για το κάθε αυτοκίνητο.

Σειρά C15 (pdf)
http://www.rotrex.zantalis.com/image...ange_V_3.5.pdf
Σειρά C30 (pdf)
http://www.rotrex.zantalis.com/image...Range_V1.6.pdf
Σειρά C38 (pdf)
http://www.rotrex.zantalis.com/image...Range_V1.7.pdf

Οδηγίες Εγκατάστασης

Διαβάστε προσεχτικά αυτές τις οδηγίες πριν εγκαταστήσετε ένα μοντέλο κομπρέσορα Rotrex


http://www.rotrex.zantalis.com/image...tions-V1.4.pdf
http://www.rotrex.zantalis.com/image...ons%20V1.3.pdf


ΠΡΟΣΟΧΗ!
Κατά την αφαίρεση της τροχαλίας, ο άξονας της τροχαλίας δεν πρέπει να περιστραφεί αριστερόστροφα. Ακόμη και αργή περιστροφή του άξονα αριστερόστροφα μπορεί να οδηγήσει στην καταστροφή του Rotrex και ακυρώνει την εγγύηση. Επικοινωνήστε μαζί μας για να σας στείλουμε οδηγίες αφαίρεσης αλουμινένιας τροχαλίας ή ατσάλινης τροχαλίας εάν χρειάζεστε βοήθεια.
Εφαρμογές

Οι κομπρέσορες Rotrex μπορούν να εγκατασταθούν σε όλα τα οχήματα. Κάθε μοντέλο Rotrex είναι κατάλληλο για συγκεκριμένη εφαρμογή όσον αφορά την προσδοκώμενη ιπποδύναμη και την χωρητικότητα του κινητήρα. Συμβουλευτείτε τα τεχνικά χαρακτηριστικά του κάθε μοντέλου Rotrex για να επιλέξετε το κατάλληλο μοντέλο για το όχημα που επιθυμείτε να βελτιώσετε. Η εγκατάσταση του κομπρέσορα Rotrex είναι μια απλή υπόθεση, ωστόσο η ρύθμιση του κινητήρα πρέπει να γίνει από έμπειρο μηχανικό.

Φωτογραφίες Fiat Punto 1.4

Οι φωτογραφίες από το Fiat Punto 1.4 είναι από την εφαρμογή που έκανε η Italtechnica, και παρουσιάζεται το ΚΙΤ που εισάγεται για Fiat Punto 1.2 και 1.4.
http://www.rotrex.zantalis.com/punto14.htm

Φωτογραφίες Fiat Punto 1.8

Οι φωτογραφίες από το Fiat Punto 1.8 είναι από την εφαρμογή που έκανε η Italtechnica, και παρουσιάζεται το ΚΙΤ που εισάγεται για Fiat Punto 1.8 HGT.
http://www.rotrex.zantalis.com/punto18.htm

περ. 3kg και διαστάσεις:

C15. . . . . . Διάμετρος 103mm X 142mm μήκος
SP30/-74. . Διάμετρος 135mm X 175mm μήκος
SP30/-94. . Διάμετρος 135mm X 180mm μήκος
C38/-71. . . Διάμετρος 146mm X 183mm μήκος

http://www.rotrex.com/RotrexSm_Prog.mov



Αναλυτικές πληροφορίες και φύλλα στοιχείων στο «www.rotrex.eu.com»
Όλα τα παραπάνω μπήκαν μετα την άδεια του Κυρίου Ζαντάλη
Avgdamios 19, Pallini
15351 Athens
Phone: +30 210 6658252

info@zantalis.com
www.rotrex.zantalis.co

_________________________________________________


www.FormulaSaloon.gr
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
 
Υπερπληρωτής / συμπιεστής ROTREX
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Επιστροφή στην κορυφή 
Σελίδα 1 από 1

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτήΔεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
www.FiatRacingTeam.gr :: Τεχνικά Θέματα :: Κινητήρας-
Μετάβαση σε: