www.FiatRacingTeam.gr


Το πρώτο Ελληνικό Forum για κατόχους Fiat όπου ασχολούνται με ερασιτεχνικούς αγώνες αλλά και για κατόχους Fiat στο ελληνικό πρωτάθλημα.

www.FiatRacingTeam.gr

Αν χρειαστείτε βοήθεια παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας.
Tηλέφωνο επικοινωνίας: 6938000361


E-mail - msn: verone2006@msn.com

www.FiatRacingTeam.gr

Το πρώτο Ελληνικό Forum για κατόχους Fiat όπου ασχολούνται με ερασιτεχνικούς αγώνες αλλά και για κατόχους Fiat στο ελληνικό πρωτάθλημα.
 
HomeFiatRacingTeamΦόρουμΗμερολόγιοΣυχνές ΕρωτήσειςΑναζήτησηΣύνδεσηΕγγραφή
Να φοράς πάντα την ζώνη σου στο αυτοκίνητο και το κράνος σου στο μηχανάκι σώζουν ζωές μην το ξεχνάς!!!

Μοιραστείτε | 
 

 Μπάρες θόλων

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Πήγαινε κάτω 
ΣυγγραφέαςΜήνυμα
GrigioRacer
0-20 rmp
0-20 rmp



ΔημοσίευσηΘέμα: Μπάρες θόλων   Τρι 9 Ιουν - 1:03

Καλησπέρα σας

Δεν υπήρχε αντίστοιχο topic και ειπα να κανω την αρχη.Μπαρες θόων λοιπόν ή αλλιως strut bars φωλιάζουν πανω απο τους θολους μπροστά και συμβαλουν στην ακαμψία και κατ'επέκταση στην ποιοτεικότερη αίσθηση των μούτρων του αυτοκινήτου μας.

Στο ερώτημα σιδερένα ή αλουμινένια δεν υπάρχει σαφής απαντηση ποιά ειναι η καλύτερη σε ενα Punto ή Stilo ή Bravo καθότι οι θόλοι δεν απομακρύνονται πολύ απο την κολώνα ώστε να δημιουργούνται στρεπτικές παραμορφώσεις ή κάμψεις ελαστικές ώστε να χρειαζόμαστε οπωσδήποτε την ακαμψία μιας σιδερένιας και να παρλαβουμε το αντίστοιχο βάρος στο αυτοκίνητο μας.Οι διαφορά της σιδερένιας με την αλουμινένια ειναι ότι σαφέστατα η σιδερένια έχει στην ίδια διατομή καλύτερη αντοχή και συμπεριφορά στις δυναμεις κόπωσης κατα τη διάρκεια έντονης οδήγησης αλλα εχει και περισσότερο βάρος απο την αλουμινένια.Σημαντικό στοιχείο η σιδερένια δεν κάμπτεται εύκολα ειδικα εαν ειναι σωληνοειδούς διατομής (Μέτρο δυσκαμψίας =Μέτρο Ελαστικότητας επι 1/2π^2R^4 (ExI) GPa) παρά τετραγωνοειδούς ή παραλληλογράμμου(G=Exαxb^2 με b τη μεγαλύτερη απο της 2 πλευρές της διατομής μας που συνήθως ειναι α^2xb δηλαδή η μικρότερη απο τις 2 πλευρές) ενώ η αλουμινένια επειδή εχει μικρότερο Ε aluminum μετρο ελαστικότητας καμπτεται στις ίδιες διατομες πιο εύκολα....

Κατ'εμε το ιδιο αποτέλεσμα επιφέρουν απλα η σιδερένια εχει το επι πλέον βάρος αλλα και ακαμψια ωστόσο φτιάχνοντα μια αλουμινένια καποιας διατομής πλησιάζουμε το αποτέλεσμα που θελουμε.

Τώρα αυτο το ερώτημα που θελω να θεσω ειναι το εξής,πόσοι απο εσάς έχετε βαλει πισω μπαρα δεδομενου ότι πχ στα punto μας τα αμορτισέρ δεν δένουν στο θόλο αλλα στο πάτωμα κεκλιμμενα...Υπάρχει νόημα στο να μπει πισω μπαρα???Επισης ποσοι το εχετε δοκιμασει αυτο???Εντυπώσεις???
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
snowman
0-1 rpm
0-1 rpm



ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Μπάρες θόλων   Κυρ 7 Νοε - 22:04

Δοκίμασα μπάρα θόλων (πίσω) σε UNO turbo (το προσωπικό) και είδα αρκετή διαφορά. Το αυτοκίνητο φορούσε μπροστά μπάρα από αλουμίνιο και την πίσω την έκανα από σωλήνα mannesmann φ38. Το αποτέλεσμα: Το αυτοκίνητο αντιδρούσε πιο ήπια ειδικά σε απότομες μεταφορές βάρους και πιστεύω ότι μέσα στην στροφή όταν "διόρθωνα" ακολουθούσε πιστά τις εντολές. πιστεύω πως αν δεν έχει κάποιος πρόβλημα με τον αποθηκευτικό χώρο (κακά τα ψέματα κάποιοι τον χρειάζονται) αξίζει να προβούν στην τοποθέτηση της μπάρας.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
 
Μπάρες θόλων
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Επιστροφή στην κορυφή 
Σελίδα 1 από 1

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτήΔεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
www.FiatRacingTeam.gr :: Τεχνικά Θέματα :: Αμάξωμα - Πλαίσιο-
Μετάβαση σε:  
Template->make_filename(): Error - file overall_footer_end.tp does not exist